niedziela, 5 sierpnia 2012

Bransoletki z PANDORY


Od dawna biżuteria PANDORA  jest modna i jej kompozycja podkreśla styl, a ja wam chcę przedstawić parę typów najnowszych bransoletek PANDORA:





 Oswój dzikość z PANDORA!




nowe bransoletki PANDORA.....wpadły mi w oko:) a to tobie 


Pierwsza z nich nr. 591701 ... to srebrna siateczka z typowym zapieciem, i z miejscem na jeden koralik.

Na zdjeciu ponizej mamy jak przykladowo moze wygladac z elementem. Ja juz nawet wiem jaki element by mi tam najbardziej pasowal :P 


Druga o nr. 591704 to gruby lancuszek, na ktory mozemy zalozyc 5 klipsow.


Ponizej przyklady jak moglaby wygladac. Podoba mi sie szczegolnie jak tak jak na zdjeciu u modelki, na rece jest pare bransoletek.



Autorka Naomi myślę że się spodobają tak jak mi :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz