piątek, 2 listopada 2012

Co robiłyśmy w HALLOWEEN;P


Opowiem wam dziś jak obiecałam  o moim HALLOWEEN i drugiej autorki ;P
Nie wiem od czego zacząć może od tego że moi rodzice pojechali do rodziny a ja poszłam do naty  około 16 lub później. Poszłyśmy na plac zabawa potem szlajaliśmy się  po mieście i spotkałyśmy dużo osób które chodziły po domach w tym dniu-wieczorze , byli to w większości moi znajomi.
Potem poszłyśmy do nat do domu oglądałyśmy telewizor- Moja niania jest wampirem,i jadłyśmy rogaliki. Włączyłyśmy po jakimś czasie komputer i siedziałyśmy na fb. słuchając muzyki chciałyśmy posiedzieć przy świeczkach i przy zgaszonym świetle ale jednak zrezygnowałyśmy  grałyśmy tez tego w wieczoru w kart flirt opychając się chipsa. Przy graniu w karty było dużo ubawu, oglądałyśmy fajne zdjęcia z neta i około 19 musiałam wracać do domu. Podczas powrotu było fajnie bo było ciemno max ciemno i wyły psy to dopiero było hhe. Nie wiem co Nata robiła kiedy poszłam ale myślę ze się bawiła tak samo dobrze jak ja. Ten dzień miał wyglądać trochę inaczej no ale cóż jeżeli ktoś miał fajny dzień HALLOWEEN to proszę nadsyłać mi opowiadania z tego dnia.

Myślę ze opowiadania a może moja wypowiedz się podobała czekam na wasze opowiadania proszę je nadsyłać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz