środa, 6 marca 2013

Myśli....

-Kiedy Ty wreszcie będziesz szczęśliwa.?.
-Wtedy gdy powiem mu prosto w oczy, że go kocham a on nie ucieknie, tylko mocno mnie przytuli


Zdjęcie: -Kiedy Ty wreszcie będziesz szczęśliwa.?.
 -Wtedy gdy powiem mu prosto w oczy, że go kocham a on nie ucieknie, tylko mocno mnie przytuli



Mimo wszystko, też chciałabym by czasami ktoś był obok i mnie rozumiał.♥
Zdjęcie: Mimo wszystko, też chciałabym by czasami ktoś był obok i mnie rozumiał.♥




Najprawdopodobniej nigdy się nie dowiesz jak boli gdy na mnie nie patrzysz i gdy muszę odwrócić wzrok od Twojej twarzy - nie patrzeć nawet kątem oka - abyś przypadkiem nie zauważył jakie wywierasz na mnie wrażenie
Zdjęcie: Najprawdopodobniej nigdy się nie dowiesz jak boli gdy na mnie nie patrzysz i gdy muszę odwrócić wzrok od Twojej twarzy - nie patrzeć nawet kątem oka - abyś przypadkiem nie zauważył jakie wywierasz na mnie wrażenie




Stoję na tym dachu wieżowca, w ten cholernie mroźny wieczór dociskając szalik do karku, by przestać się trząść i znowu wpatruję się w niebo, spoglądając co chwilę na to miasto. Ponownie rozmyślam. Próbuję spojrzeć na to wszystko z innej perspektywy. Brakuje mi tylko jednego elementu. Twojej dłoni ściskającej moją i Twojego szeptu.
Zdjęcie: Stoję na tym dachu wieżowca, w ten cholernie mroźny wieczór dociskając szalik do karku, by przestać się trząść i znowu wpatruję się w niebo, spoglądając co chwilę na to miasto. Ponownie rozmyślam. Próbuję spojrzeć na to wszystko z innej perspektywy. Brakuje mi tylko jednego elementu. Twojej dłoni ściskającej moją i Twojego szeptu.



Ty mnie tak zraniłeś a ja ciągle cie kocham. I nie wiem czy kiedykolwiek przestane♥
Zdjęcie: Ty mnie tak zraniłeś a ja ciągle cie kocham. I nie wiem czy kiedykolwiek przestane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz