środa, 26 grudnia 2012

To co naprawdę jest prawdziwe.....

Jest wiele mądrości ale nadal ludzie z nich nie korzystają......



Czasami trzeba pomyśleć sercem, nie rozumem, żeby po prostu być szczęśliwym.
sercem.jpeg


Wartościowa kobieta zasługuje nie na księcia, bo on szuka służącej, nie na służącego, bo nie w tym sens. Ona zasługuje na rycerza, bo tylko on zdobędzie jej serce
kopciuszek.jpg

Jeśli spotykają się dwa zupełnie różne światy, musi to być okazja, aby stworzyć ten trzeci
okazja.jpeg

Własnych błędów się nie widzi
placz.jpg

Wszystkie historie wymyślane przez Ciebie na mój temat nie robią na mnie większego wrażenia, bo wiem, że to nie prawda.
niebieska.jpeg

Wszystko jest dobrze, póki to co kochasz Cię nie ogranicza.ps kocham cie.jpg

Nigdy nie walcz o przyjazn. O prawdziwą nie musisz, o fałszywą nie warto.lalunie.jpeg


Czasem, gdy jesteśmy pewni, że jakas osoba, jest na 100 % nasza, przestajemy się starać. Popełniamy wtedy największy błąd, tracimy ją.
one.jpeg

Najpier ludzie uczyli Cię ufności, pozniej sami to zniszczyli.
Tatuaż+-+nadgarstek.jpg

Rodzimy się tacy sami. Ale nie każdy na starcie, ma równe szanse.
monotonia.jpg


Nie boję się tego wszystkiego zastawić, boję się tego, że jak wrócę, to może już być całkiem inne.
autostop.jpg

Muszę dużo myśleć, bo później wiem co mam robić.
opuszczony dom.jpg

W niektóre miejsca, możemy wrócić z Tylko jedną osob
paryz.jpg

Wolę od razu powiedzieć Ci wszystko, niż miałabyś dopowiadać w myślach niestworzone historie.
łądna łąka.png

Jak już prowadzisz mnie w swoje ciemne ulice, nie waż sie mnie tam zostawic.
ulice.jpg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz