poniedziałek, 14 stycznia 2013

Przemyślenia takie tam...


Doszłam do wniosku, że w dzisiejszych czasach człowiek, który jest miły, grzeczny i uprzejmy nie ma szans, by cokolwiek osiągnąć. W dobie wyścigów szczurów i ludzi, którzy zrobią wszystko, by wbić drugiemu nóż w plecy, człowiek skromny i spokojny ginie już na samym początku.

Zawsze starałam się być grzeczną i kulturalną i mam już dosyć wykorzystywania tego. Przecież mam prawo do własnego zdania i wszystkiego, co mi się należy.
Postanowiłam  bardziej  przejmować się sobą, a nie innymi. Z doświadczenia wiem już, że jak dasz człowiekowi palec, to weźmie całą rękę.

I jeszcze jedno mnie cholernie wkurza----FACECI
Myślą, że skoro jesteśmy kobietami, to oni mogą więcej w stosunku do nas. Wiecie, te głupie odzywki, gdy się koło nich przechodzi, pewność, że skoro jestem taki och i ach, to mogę mieć każdą i każdej złamać serce i tak dalej. My nie jesteśmy tylko ślicznymi laleczkami z cyckami i tyłkiem, ale i inteligentną i silną płcią, która potrafi walczyć o swoje! Nie jestem feministką, ale nie pozwolę sobie na to, żeby faceci mnie dyskryminowali, czy ograniczali.

DZIEWCZYNY PAMIĘTAJCIE: JESTEŚMY KOBIETAMI I MAMY WYSTARCZAJĄCO DUŻO SIŁY, ŻEBY DAĆ SOBIE RADĘ I OSIĄGNĄĆ WSZYSTKO O CZYM MARZYMY. MUSIMY SIEBIE SZANOWAĆ I PAMIĘTAĆ O NASZEJ WARTOŚCI!!!

girls-rule.jpg
womanpowerhighresolution.jpg

tumblrlfv95tolma1qcydyn.png
Mam cb w dupie i nie wstydze się tego mówić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz